Rate this post

بویلر آب جوش چیست؟

بویلر آب جوش یا به اصطلاح عامه ی آن، سماور برقی دستگاهی است جهت در اختیار داشتن منبع آب داغ برای مصارف روزمره کافی شاپ و رستوران بسیار ضروری است. شما برای آماده کردن انواع چای، دمنوش، قهوه های دمی و مصارف گوناگون دیگر در کافی شاپ و رستوران به یک تولید کننده بویلر آب جوش  نیازمند هستید. استفاده از سماورهای قدیمی علاوه بر پر مصرف بودن و نمای ظاهری نازیبا بسیار هزینه بر و زمان بر است، استفاده از نازل آب جوش دستگاه اسپرو نیز می ‌تواند در بلند مدت صدمات جبران ناپذیری را به دستگاه اسپرسو ساز شما وارد نماید.

مکان های مورد استفاده از دستگاه بویلر آب جوش:

می توان به رستوران ها، کافی شاپ ها، بیمارستان ها، مجتمع های تجاری، اداره‌ها، فست و فودها و غیره اشاره کرد که جهت استفاده در حجم وسیع می توانند از ظرفیت های مختلف بویلر آب جوش استفاده کنند.

تفاوت بویلر آب جوش با سماور صنعتی در چیست؟

اگر به دنبال وسیله ای مناسب برای جوش آوردن آب و دم کردن چای و دمنوش هستید در ادامه همراه ما باشید.

بویلر آب جوش

بویلر صنعتی یا بویلر آبجوش کافی شاپی وسیله ایست که دارای مخزن آب، المنت، پنل کنترل دما و تنظیمات و شناور است که جهت تهیه آبجوش در کافی شاپ ها و رستوران ها و یا در ارگان ها و شرکت ها قابل استفاده هستند. این دستگاه مستقیما به آب شهری متصل می شود و با مکانیزم خود میزان آب درون مخزن را تنظیم می کند و به این صورت همیشه آب جوش مورد نیاز شما را تامین می کند. تفاوت عمده بویلر کافی شاپی با سماور صنعتی دارا بودن شناور، متریال و بسته بودن محفظه می باشد. دقت داشته باشید بویلر های صنعتی موجود صرفا آبجوش را تامین می کنند و محلی برای قراردادن قوری و دم آوری ندارند.

بیشتر بخوانید  علت های به وجود آمدن ایراد در دیگ

بویلر آبجوش معمولا در چه ظرفیت های ارائه می شود؟

بویلر آبجوش معمولا در ظرفیت های 10 لیتری 20 لیتری و 30 لیتری ارائه می شوند. دقت داشته باشید این ظرفیت ها نشانگر ظرفیت مخزن دستگاه نیست بلکه میزان خروجی آب جوش در هر ساعت است. یه همین منظور هنگام تهیه بویلر آب جوش با توجه به میزان مصرف آبجوش در مجموعه خود ظرفیت مناسب را انتخاب کنید.

برای استفاده از بویلر آب جوش به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

دقت داشته باشید با توجه به اینکه درون مخزن بویلر آبجوش مرتبا آب جریان دارد پس سختی آب و رسوبات آب می تواند باعث آسیب به این دستگاه شود برای همین حتما در مسیر آب ورودی دستگاه از سختی گیر یا تصفیه آب استفاده کنید تا ضمن افزایش طول عمر دستگاهتان طعم و مزه بهتری نیز دریافت کنید.

تاسیسات مورد نیاز بویلر آبجوش چیست؟

جهت نصب بویلر آب جوش شما به یک پریز برق تک فاز، ورودی آب شهری که تصفیه شده باشد دارید. بویلر آبجوش کافی شاپ نیازی به خروجی فاضلاب ندارد و زمانی که سینی دستگاه پر می شود می توانید به صورت دستی تخلیه کنید.

برند های بویلر آبجوش موجود در بازار ایران چه برند هایی هستند؟

یکی از معتبرترین برند های بویلر آبجوش بویلر بان BUNN  ساخت کشور آمریکا می باشد. بویلر بان با توجه به کیفیت و توان بالایی که دارد می تواند سالیان سال آبجوش مورد نیاز شما را تامین کند. بویلر آبجوش مارکو MARCO  از دیگر برند های معتبر این دستگاه و ساخت کشور هلند می باشد. بویلر آبجوش جی مستر Gmaster، بویلر آبجوش بست BEST، بویلر مکث Max، بویلر آبجوش استار STAR  از دیگر برند های موجود در بازار هستند که می توانید بنا به میزان بودجه ای که در نظر دارید هر کدام از آن ها را خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید  بهترین مارک بویلر بخار

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *